Aktualności

Komunikowanie trudnych decyzji

2020 09 09 HR Komunikacja trudnych decyzji

Klaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing, koordynowany przez Katowicką Specjalną Strefę Ekonomiczną S.A. zaprasza Członków Klastra z Grupy Tematycznej „HR” na warsztaty.


"KOMUNIKOWANIE TRUDNYCH DECYZJI
czyli
jak zachować wizerunek wiarygodnego pracodawcy"


15.09.2020, 9:45-14:30

Gliwice, ul. Rybnicka 29 (siedziba Podstrefy Gliwickiej, KSSE S.A.).

Po przerwie wracamy do formuły spotkań na sali szkoleniowej, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa.

 

Komunikacja wewnętrzna (ang. internal communications, internal public relations) to planowane i systematyczne komunikowanie się wewnątrz firmy, mające na celu wpływanie na zachowania i sposób myślenia pracowników. Otwarta i szczera komunikacja oparta na zaufaniu, wspiera kulturę organizacyjną, opartą o wartości i wzajemny szacunek.

W trudnych sytuacjach, szczególnie istotne jest, aby proces komunikacji na linii pracodawca-pracownik przebiegał w sposób przemyślany i empatyczny. Od tego, w jaki sposób pożegnamy się z pracownikiem lub zakomunikujemy trudne zmiany, może zależeć wizerunek całej organizacji.

 

Serdecznie Państwa zapraszamy na warsztat, na którym odpowiemy na poniższe pytania:

  • Jak w trudnej sytuacji zachować wizerunek wiarygodnego pracodawcy?
  • Jakie przydatne informacje możemy uzyskać z profesjonalnie przeprowadzonego exit interview?
  • Jak przeprowadzić offboarding w sposób empatyczny i zrównoważony?
  • Jak komunikować trudne i niepopularne decyzje?

 

Program szkolenia:

 9.45-10.00- Rejestracja uczestników

10.00-12.00- Agnieszka Bednarska, Magdalena Siwińska  Manager ds. HR SA&AM

1.    Offboarding, derekrutacja i employer branding – czy jest możliwe rozstanie z klasą?

-        identyfikacja trudnych sytuacji – wyzwania dla organizacji i HR

-        employer branding – znaczenie spójności działań wewnętrznych i zewnętrznych

-        sztuka pożegnania wartościowego pracownika

12.00-12.30- PRZERWA- lunch

12.30-14.30- Agnieszka Bednarska, Magdalena Siwińska  Manager ds. HR SA&AM

2.   Komunikowanie trudnych decyzji – jak wpływa na wizerunek organizacji?

-        podstawowe zasady komunikowania trudnych i niepopularnych decyzji

-        wpływ komunikacji na wizerunek pracodawcy

-        rola HR i menedżerów we wsparciu pracowników w trudnych sytuacjach

-        dobre praktyki i wymiana doświadczeń

 

Prosimy o potwierdzenie udziału na adres e-mail: hr@silesia-automotive.pl do dnia 13 września 2020 roku oraz o wskazanie osoby, która będzie reprezentować firmę na tym spotkaniu. Z uwagi na wymogi bezpieczeństwa, liczba miejsc jest ograniczona. Liczy się kolejność zgłoszeń.

 

Licząc na Państwa obecność, pozostajemy z wyrazami szacunku:


Łukasz Górecki, Manager Klastra SA&AM,
Magdalena Siwińska, Manager ds. HR SA&AM,

Agnieszka Bednarska, Manager ds. HR SA&AM.